Veelgestelde vragen

Uit eigen fabriek

Europese kwaliteit

Ruime voorraden

Meer dan 60 jaar ervaring

Veilig betalen met iDeal of Betaal na Ontvangst

14 dagen bedenktijd

Inloggen
Winkelmandje

Veelgestelde vragen

Afrekenen

Q
Hoe kan ik als zakelijke klant uit België vrijstelling krijgen voor de BTW?
A Klik hier voor het antwoord.


Bestellingen

Q
Hoe kan ik een bestelling annuleren?
A U kunt een bestelling annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice. Een bestelling die nog niet in het verzendproces zit kan kosteloos worden geannuleerd. Bestellingen die zijn verzonden kunt u herroepen via de retourprocedure.

Q Hoe kan ik mijn zending volgen?
A Wanneer wij uw zending aanbieden bij onze vervoerder ontvangt u van hen een e-mailbevestiging dat uw zending door ons is overgedragen. Vervolgens ontvangt u een e-mail met een track- en tracecode waarmee u kunt nagaan waar de zending zich bevindt in het bezorgproces. Op de dag van levering kunt u zien in welk tijdsblok (van twee uren) uw zending wordt geleverd. Zendingen naar België kunnen (nog) niet worden getraceerd.

Q Hoe stuur ik een bestelling retour/kan ik een bestelling herroepen?
A U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het  herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons;

Schiphorst Transport- en Opslagtechniek B.V.
Solingenstraat 41
7421 ZP Deventer
t
elefoon: +31 (0)570-622944
email: klantenservice@schiphorstshop.nl

via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.


Producten

Q Wat houdt het in dat een product levensmiddelengeschikt is?
A Producten die als levensmiddelengeschikt staan aangemerkt zijn gemaakt van nieuw hdpe (polyetheen) of nieuw pp (polypropeen) en zijn veilig om direct met levensmiddelen in aanraking te komen. Levensmiddelen zoals bijvoorbeeld verse groenten, vlees en brood kunnen zonder extra (milieubelastende) verpakking in deze bakken worden opgeslagen.

De aanduiding levensmiddelengeschikt betekent dat het product voldoet aan de Nederlandse, Belgische en Europese wetgeving voor verpakkingen die met levensmiddelen in aanraking komen. Wie te maken heeft met controles van de NVWA kan hiervoor bij ons een persoonlijke verklaring aanvragen. Dat kan eenvoudig door uw verzoek te e-mailen naar klantenservice@schiphorstshop.nl.

Q Wat is de temperatuurbestendigheid van kunststof bakken?
A Onze kunststof bakken zijn gemaakt van HDPE (polyetheen) en PP (polypropeen). U vindt dit gegeven per product bij de specificaties. HDPE heeft als eigenschap stijver te zijn dan PP en is daarmee beter bestand tegen lage temperaturen, PP is als flexibelere kunststofsoort beter bestand tegen hogere temperaturen.
 
Wanneer HDPE en PP worden blootgesteld aan te lage temperaturen zal het materiaal verharden, met als risico dat er gemakkelijker een stukje kunststof afbreekt. Bij de te warme temperaturen wordt het kunststof slapper en komt de vormvastheid van het model in gevaar. HDPE is in de regel goed bestand tegen temperaturen van -30° tot +60°C (beter diepvriesbestendig) en PP van -15° tot +90°C (beter hittebestendig). E.e.a. is mede afhankelijk van de duur waarin het kunststof aan de temperatuur wordt blootgesteld en het gewicht dat in de bak komt. Wanneer u een bak gedurende langere tijd wilt blootstellen aan uiterste temperaturen, dan adviseren wij om vooraf een proef te doen met één bak om te kijken of deze geschikt is voor uw toepassing.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen